Wings Air

9 juni 2012 - Labuhanbajo, Indonesië

We hebben het gehaald….

Wings Air

Deze foto werd gemaakt op 9 juni 2012 in Labuhanbajo, Indonesië met een Canon Powershot SX260 Hs.

2 Reacties

  1. Sacha:
    9 juni 2012
    Mooi vliegtuigje......
  2. Jet Nix:
    10 juni 2012
    Wij gaan ook varen, op de Amsterdamse grachten!
    Selamat Djalan!