BIBBEREN IN DE BLUE MOUNTAINS
20 juni 2012 - Blue Mountains, Australië
Brrr………… koud…….. na de heerlijke warmte van ongeveer 30 graden op Bali komen we aan in de Blue Mountains waar het zo’n 8 graden is. We trekken alle warme kleren aan die we bij ons hebben.
Na de vlucht hebben we de camper opgepikt en zijn meteen Sydney uitgereden. In Katoomba hebben we een eerste voorraad aangeschaft voor in de camper. Het is zo koud dat we de verwarming in de camper aandoen, koffers uitpakken en alles inruimen. Dit wordt ons huis voor de komende 5 weken.
Na een koude nacht (3 graden) en veel wind (dat merk je goed in de camper) breekt aan het einde van de ochtend de zon door en gaan we op pad de Blue Mountains in. Mooi uitzicht vanaf Echo Point en natuurlijk de Three Sisters beklimmen. Matthijs valt in slaap en we doen het verder rustig aan.
De nacht brengt een zware storm en we slapen slecht omdat de camper bij elke vlaag begint te schudden. Als we de volgende ochtend wakker worden, regent het en we besluiten nog even naar de mooiste view points te gaan en dan door te rijden naar het noorden, de warmte op zoeken….

Sas en Ruud
r/n/j/
Nog bedankt voor de felicitaties voor Rembrandt, hij mist zijn vriendje wel hoor! Afgelopen week is hij voor het eerst gaan wennen op school. Hij vond het helemaal geweldig. Geniet en we lezen graag jullie vervolg.....
Oma vindt het leuk, dat Matthijs zoveel aparte dieren ziet, varanen (gevaarlijk) , apen (vliegensvlugge klimmers), vliegende honden (
klimmen niet), startende visjes (vlug weer terug in het water doen), schildpadden (mooi, maar lopen heel langzaam), verder ziet hij
Ook nog een Papa, slooft zich uit met up Hill fietsen en een MAma, die zeeziek werd.
Nu het avontuur Australië. Kusjes!