Reacties
Reacties 51 - 68 van 68
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Sacha | Wat een mooie verhalen! Super leuk beschreven. Spannend… | 23 jun. '12 |
| Yvon Kroese | Geweldig om de foto's te zien. We genieten met… | 20 jun. '12 |
| Laura | Wat een superreis!!! Geniet er van! | 18 jun. '12 |
| Reinaard | leuk allemaal !!! | 15 jun. '12 |
| Thomas | een voordeel van zo afgelegen zijn is dat je de hollandse… | 15 jun. '12 |
| Henk-Jan | Hebben jullie niet eerst gecheckt of men daar Wifi… | 13 jun. '12 |
| Kasper | Leuk om wat news van jullie te hebben. Ik had ook… | 11 jun. '12 |
| Jet Nix | Wij gaan ook varen, op de Amsterdamse grachten! Selamat… | 10 jun. '12 |
| Sacha | Mooi vliegtuigje...... | 9 jun. '12 |
| Xandra | Ja jullie waren er dan wel klaar voor, maar het Nederlands… | 9 jun. '12 |
| Jeannette | Hallo Oranjefans! jullie zien er geweldig uit, we… | 9 jun. '12 |
| Leontien | Het klinkt geweldig! genieten maar! | 8 jun. '12 |
| Sacha | Wat een mooie blog. Een schrijverstalent :-) Klinkt… | 8 jun. '12 |
| Jet Nix | Hier steeds maar slecht weer, liep gisteren wel nog… | 8 jun. '12 |
| Yvon Kroese | Dat ziet er fantastisch uit. Fijn dat jullie goed… | 8 jun. '12 |
| bruno en bronna | Ben benieuwd welke bestemmingen nog meer op het program… | 8 jun. '12 |
| bruno en bronna | Veel plezier op Bali! genieten, joh! Liefs, B&B | 8 jun. '12 |
| esther | dit klinkt goed! heerlijk! goeie reis en veel plezier!… | 8 jun. '12 |

- Naat: Hieperdepiep.........hoera!!!!!…
- Jeannette: WOW!!! (.......... speechless)
- Anneke: Wat een hoogtepunten, lijkt…
- Yvon Kroese: In een woord: "wauw"!
- Lies: wat een heeeeeeeerlijk plekje.…
Alle reacties »