Reacties

Reacties 51 - 68 van 68

Naam Reactie Datum
Sacha Wat een mooie verhalen! Super leuk beschreven. Spannend… 23 jun. '12
Yvon Kroese Geweldig om de foto's te zien. We genieten met… 20 jun. '12
Laura Wat een superreis!!! Geniet er van! 18 jun. '12
Reinaard leuk allemaal !!! 15 jun. '12
Thomas een voordeel van zo afgelegen zijn is dat je de hollandse… 15 jun. '12
Henk-Jan Hebben jullie niet eerst gecheckt of men daar Wifi… 13 jun. '12
Kasper Leuk om wat news van jullie te hebben. Ik had ook… 11 jun. '12
Jet Nix Wij gaan ook varen, op de Amsterdamse grachten! Selamat… 10 jun. '12
Sacha Mooi vliegtuigje...... 9 jun. '12
Xandra Ja jullie waren er dan wel klaar voor, maar het Nederlands… 9 jun. '12
Jeannette Hallo Oranjefans! jullie zien er geweldig uit, we… 9 jun. '12
Leontien Het klinkt geweldig! genieten maar! 8 jun. '12
Sacha Wat een mooie blog. Een schrijverstalent :-) Klinkt… 8 jun. '12
Jet Nix Hier steeds maar slecht weer, liep gisteren wel nog… 8 jun. '12
Yvon Kroese Dat ziet er fantastisch uit. Fijn dat jullie goed… 8 jun. '12
bruno en bronna Ben benieuwd welke bestemmingen nog meer op het program… 8 jun. '12
bruno en bronna Veel plezier op Bali! genieten, joh! Liefs, B&B 8 jun. '12
esther dit klinkt goed! heerlijk! goeie reis en veel plezier!… 8 jun. '12

 « Vorige 1 2